Die wenners is...

Die Huisgenoot-Tempo-wenners vir 2011 is:

Gewildste Manlike Kunstenaar: Bobby van Jaarsveld
Gewildste Vroulike Kunstenaar: Juanita du Plessis
Gewildste Nuweling: Karlien van Jaarsveld
Gewildste Liedjie: Melanie, gesing deur Jay
Popalbum van die jaar: Solo, deur Jay
Rockalbum van die jaar: Die Runaway Sessies, deur Jan Blohm
Sokkie-/dansalbum van die jaar: Ek Val vir Jou, deur MoniQue
Kopskuifalbum van die Jaar: Wilder as die Wildtuin deur Die Heuwels Fantasties
Kontemporêre album van die jaar: Vat My Hoër, deur Andriëtte
Tradisionele Musiekalbum van die Jaar: Kan Nie Kla Nie deur Die Penkoppe Boereorkes
Gospelalbum van die Jaar: Ek Sal Nie Bang Wees Nie deur Joe Niemand
Humor-/Komediealbum van die Jaar: Nuwe CD deur DJ Ossewa
Kindermusiekalbum van die Jaar: Carike en Ghoempie in Kinderland 7 deur Carike Keuzenkamp
Topverkoper van die jaar – Engel van My Hart deur Juanita du Plessis
Musiekvideo van die Jaar saam met kykNET: Ek Val vir Jou deur MoniQue & Snotkop
Alternatiewe Musiekvideo van die Jaar saam met MK: Noorderlig deur Die Heuwels Fantasties
DVD van die Jaar: Romanz – Treffers Live deur Romanz

Die Huisgenoot-Liedjieskryfkompetisiewenners vir 2011 is:

Eerste plek - Emil Struwig: 1001 Soene (uitgevoer deur Heinz Winckler)
Tweede plek - Michaela Oosthuizen: Keuses (uitgevoer deur Juanita du Plessis)
Derde plek - Chris Evert Strauss: Spore in die Lug (uitgevoer deur Gerhard Steyn)
Wenner van die leserskeuse-prys: Emil Struwig: 10001 Soene.
Wenner van die liriek-afdeling: Lia Smit: Vier Klippe (uitgevoerdeur Manie Jackson, getoonset deur Niel Schoombee)

Comments